Banyak lagi ranjau di depan Zambry..!!!

Masih banyak Ranjau Dihadapan Zambry
Posted on Saturday, May 23 @ 00:18:34 PDT by TokPenghulu Oleh: SunanHayat

"Walaupun Zambry baru shj memenangi kesnya di Mahkamah Rayuan, tetapi ia tidak dianggap sebagai "panadol" yang boleh menghilangkan migrin bagi memerintah Perak dengan tenang dan selesa..Maruah bukanlah sesuatu yang penting bagi seseorang UMNO/BN, kerana dunia politik mereka sememangnya berlumpur dengan segala jenis kehinaan.. Jangan pula hairan melihat ramai manusia di"silapmata"kan dengan melihat kehinaan itu sebagai sesuatu yang amat menarik., kerana 1500 tahun dahulu Nabi pernah berpesan bahawa ALLAH melihat dunia seperti bangkai., tetapi bangkai itulah yg dihurungi manusia berhati lalat, hering, dan buaya..
Dihadapan Zambry masih ada lagi Mahkamah Persekutuan yang akan terus menyegarkan memori melayu yang mudah lupa.. Semakin lama kes ini berlarutan, maka semakin peritlah UMNO/BN mendepani PRU-13..
Dihadapan Zambry juga bercerakah duri dan kaca yang ditabur oleh Siva.. Apakah masih ada lagi hakim2 seberani Abd Aziz itu.. Yang pasti kes-kes sakaan Siva ini bakal menghantui Zambry siang & malam..
Zambry juga berhadapan dengan kes Sidang DUN bawah pokok yang menanti perbicaraan tentang kesahannya.. Kesan dari Sidang DUN bawah pokok itu juga amat besar.. Ia bakal menentukan kesahan hukuman Jawatankuasa Hak & Kebebasan DUN terhadap Zambry, exco2nya, dan 3 ekor virus H1N1 yg hina itu..
Walauapapun, selagi UMNO/BN berkeras memilih mahkamah sebagai wacana perjuangan hina mereka.., maka selama itulah kuasa dan RM tidak akan memberi ketenangan dan kebahagian kepada mereka.. Kebahagiaan akhirat..?.?.. Faham2 sendiri lah.."

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

HAK AHLI ZIMMAH

NAMA LAIN BULAN RAMADHAN

SAYYID ABUL A"LA AL-MAUDUDI