TAJOL IBARAT RAJA YANG INGIN MENABALKAN MENTERI BESAR PERAK KALI KEDUA

30 Julai. Taiping. YB. Salehuddin Ayub selaku ketua Pemuda PAS Pusat menegaskan PAS tidak sama sekali akan menghianati Pakatan Rakyat. Isu Muqabalah antara PAS dan UMNO telah di mainkan sepenuhnya oleh Media untuk kepentingan Politik UMNO. PAS adalah satu parti yang tebuka untuk siapa sahaja berbincang mengenai soal kepentingan rakyat dan agama.
Beliau menyifatkan tindakan UMNO hanyalah satu usaha untuk memecahkan Pakatan Rakyat yang dilihat semakin kuat hari ini.UMNO berada dalam keadaan berpecah pergolakan dalaman UMNO semakin parah.beliau berkata sewaktu berceramah di Tapak Pasar Malam Kamunting, Taiping malam tadi.
Beliau juga menyifatkan Tajol Rosli bekas Menteri Besar Perak ibarat seorang Raja yang cuba menabalkan Menteri Besar buat kali kedua kepada PAS sekiranya bergabung dengan UMNO. Beliau masih tidak menyedari bahawa beliau telahpun kalah dan tidak ada apa-apa jawatan dalam Kerajaan. UMNO sudah semakin terdesak terutama dalam usaha mereka menjatuhkan kerajaan menjelang 31 Ogos ini.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

HAK AHLI ZIMMAH

NAMA LAIN BULAN RAMADHAN

SAYYID ABUL A"LA AL-MAUDUDI